O poveste?

Ma urmareste un gand uneori, nu stiu daca sa-l urmez sau nu. Gandul s-a nascut in urma unei mici experiente ciudate in jurul varstei de 17 ani am vazut o minge de foc in jurul orei 24.00 nu mai mare decat una de handbal, nu stiu sa precizez altitudinea la care era probil pentru ca a trecut exact pe deasupra mea si nu am avut un punct de reper. Din grupul de 5-6 tineri care eram in acel moment asezati in cerc doar eu am observat acest zbor la o viteza destul de redusa. Tin minte ca ma asteptam sa fie un mic cutremur sau zgomot, dar nu s-a intamplat nimic.
Uneori ma gandesc sa urmez acea directie de zbor dar inca nu am reusit.


duminică, 13 februarie 2011

Golful din 2000


Astfel, din editia electronica a ziarului “The Scotsman” aflam despre un roman cu titlul “Golful in anul 2000 sau ce ne asteapta“, scris in anul 1892 si publicat sub pseudonimul Jay McCullough, numele adevarat al autorului banuindu-se a fi St. Andrews. Actiunea romanului urmareste viata unui jucator pasionat de golf din secolul al XIX-lea, care cade intr-un somn profund pe 24 martie 1892 si se trezeste pe 25 martie 2000, intr-o lume in care nu mai recunoaste nimic. Autorul uimeste prin faptul ca si-a imaginat realizari ale stiintei de azi, care in acea perioada nu fusesera inventate. Este vorba despre televiziune, trenuri de mare viteza, ceasuri digitale, la care se mai adauga evolutia modei si emanciparea femeii. Dar nu toate profetiile lui McCullough s-au adeverit. El a prezis ca in anul 2000 societatea va fi innebunita dupa jocul de golf, ca vremea va putea fi controlata de catre om, ca omul va dedica muncii o mica parte din timp, cea mai mare fiind destinata distractiei. De asemenea, el mai sustinea ca in anul 2000 jumatate din membrii Parlamentului britanic va fi formata din femei, ori in realitate ele reprezinta azi doar 18%!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu